torsdag, juli 12, 2007

Bröllop och värdskap

Jag är värd på en av mina bästa kompisars bröllop nästa helg. Det är jag, brudgummens bror (som även är en nära vän till mig) och ett gift par ifrån Stockholm som är brudens vänner. Hittills har vi träffat varandra noll (0) gånger.

Och när vi försöker bestämma en dag att ses på så verkar det inte gå alls. Helgen är nämligen fullbokad för både mig och brudgummens bror. Medans brudens vänner tydligen var väldigt lediga. Hur som helst. Jag är inte så orolig. Både jag och brudgummens bror har semester nästa vecka så då finns det ganska mycket tid att fixa och ordna med olika nödvändiga saker. Jag hoppas att vi kan träffa det andra paret på måndag. Fattas bara att dom åker tillbaka till huvudstaden bara.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem