onsdag, september 12, 2007

Oaktivt höstliv

Jag är inne i någon sorts prehöstdepp. Förra veckan jobbade jag kväll, vanligtvis är jag vaken till halv två, två innan jag lägger mig för att sova. Inte förra veckan. Förra veckan var jag på plats i soffan, alternativt sängen, för att sova vid kvart i tolv, halv ett.

Fortsättningsvis den här veckan då. Förmiddagspasset på jobbet. Går upp klockan fyra. Går vanligtvis och lägger mig vid tiotiden. Likaså denna veckan. Men med skillnaden att jag hittills sovit minst en till två timmar på eftermiddagen.

Jag känner mig som ett vrak som inte får något gjort mer än går till jobbet. Sen hem för att däcka framför teven och sedan vakna, äta och sedan sova igen för att gå till jobbet när klockan ringer nästa gång. Lite värdelös känner jag mig då.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem