onsdag, juni 22, 2005

Fjäril

Kanske borde jag skriva här oftare, nåja.

Idag tog jag två kunder på samma dag. Smidigt. Det börjar sitta nu. Jag har lärt mig massor och nu kan man lösa de flesta "vanliga" problemen rätt lätt själv. Jag trivs med jobbet. Blir lite segt på hotellen ibland men vad då, det får man ta.

Nyhem är en fantastisk konferens. Ungdomshelgen var underbar. Kändes jättebra och jag har haft en bra start på den här veckan. Ett bakslag idag men det ska inte få påverka resten. Jag vill verkligen kämpa. Det ska bli så skoj att arbeta med ungdomar i höst och vår. Imorgon åker jag tillbaka till Nyhem, antingen bara över dagen eller så stannar jag tills fredag förmiddag/eftermiddag.

Jag tror jag håller på att bli lite kär.. Hon är söt och rolig i alla fall.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem