tisdag, januari 24, 2006

Miss You Love

Idag har, precis som igår, varit en ganska sur dag. Efter att ha kört hårt i helgen och verkligen haft roligt så gick luften ur mig totalt igår. Jag hade tänkt mig en dag ägnad åt städning, tvättning och diskning. Inget av dessa tre blev gjort. Då tänkte jag att jag skulle diska idag istället. Ingen motivation överhuvudtaget. Det blev ingen diskning idag heller. Inte blev det något vettigt mål mat heller. Jag har ätit 10 frallor och några pannkakor idag. Hälsosamt.

Jag har en hel del pappersarbete att göra imorgon. Också behöver kyrkans hemsida uppdateras. Alltid lika svårt att hitta motivation till det tyvärr.

Ikväll var jag i kyrkan och hade ljudet på något möte som kommunen anordnade. Först underhållning i form av Kulturskolans Blåsorkester sedan diskussion om Eksjö och fika. Kan det bli mer tråkigt än så? Jag slapp i alla fall sitta ensam (Micke höll mig sällskap) och vi fick gå innan det var slut. Tack Jona.

Pappa hade med sig en demo hem till mig idag. Socioholic av Witch Direction. Det var helt okej musik. Kanske inte vad jag hade förväntat mig men vad var det egentligen jag hade förväntat mig? Hur som helst så har jag hört värre musik. Mycket värre.

Annars så vill jag börja skärpa till mig och må bättre samt sluta vara ensam och istället bli vi tillsammans med någon.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem