torsdag, december 22, 2005

Födelsedagen

Hur kul var inte det då? Min familj hade ordnat värsta överraskningskalaset åt mig. Riktigt riktigt roligt. Massor med folk där också, verkligen kul. Jag uppskattade det något oerhört. Sen att man blev osäker på andra saker får man nog leva med, men det förstörde varken kvällen eller dagen efter.

Bra presenter också, Göteborg Film Festival. Det ska bli så kul. Kanske skulle börja leta efter någon som vill följa med. Skriv en kommentar om du är intresserad.

Jag fick uppleva min bästa födelsedag någonsin i tisdags tror jag. Tack alla som var där.

Monterade straplocks på en av mina gitarrer idag. Det blev riktigt bra. Känns tryggt nu.

I måndags kom jag på att jag saknar Johan och Palle. Surt att Johan gått över till TV4 och Palle slutat synas framför kameran. Ljuva nostalgi..

Tjena, vad uppradat allt blev ikväll då. Nåja, ni får leva med det och hoppas på att jag lär mig skriva i flyttande text och ordentliga stycken tills nästa gång..

..snart är det jul.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem