söndag, november 27, 2005

It's alive

Jag är tillbaka. Vid det här laget är det sannolikt inga läsare kvar. Om det ens fanns det tidigare. Nåväl, en hel del har hänt sedan den 28:e juni.

I det senaste inlägget var jag en förvirrad IT-konsult som hade varit en sväng på Nyhemsveckan och befann sig i Upplands-Väsby för att jobba. Sommarmånaderna gick, jag blev mindre förvirrad ju mer jag sov på hotell. Det blev en flykt ifrån hemmets inte fullt så lugna vrå. Det blev inte mycket mer än jobb i somras. Hann dock med att flytta tillsammans med min bror och far.

Efter sommaren började jag på Bibelskolan i Jönköping och nu mer så tillbringar jag dagarna i pingstkyrkan som ungdomsledare. Förutom torsdagarna då jag är på skolan i Jönköping. Jag trivs för det mesta.

Nu är jag en något mindre förvirrad ungdomsledare med helt andra utmaningar och problem än i juni. En del bekymmer beror dock inte på sysselsättning utan följer med och gör sig påminda oavsett aktivitet. Men det blir säkert mer om dessa någon annan dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem