fredag, december 16, 2005

Nyheter på blandbandet

Var i Jönköping och kikade på musikalen Word On The Street idag. Jag hade nog satt förväntningarna för högt. Visst var det bra och alla på och bakom scenen gjorde ett fantastiskt jobb. Men jag saknade ändå något vid slutet av föreställningen. Dock kan jag inte sätta fingret på vad.

Passade på att luncha med min syster och svåger när jag ändå hade tid och var i Jönköping. Grekisk buffé blev det. Gott var det sannerligen. Men jag äter alltid för mycket när det är buffé..heh.

Ikväll har jag hittat nya band att lyssna på. Shout Out Louds (där det dessutom finns en vacker skapelse) och The Happy Bullets. Fick tag på en skiva av The Wannadies också, men har inte hunnit lyssna på den ännu. Återkommer om den. De andra två skivorna är riktigt bra indiepop i alla fall. Trevligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem