torsdag, maj 25, 2006

Packat och (nästan) klart

Imorgon ska jag åka på kurs. Jag ska utveckla mina egenskaper som ledare för scoutliknande verksamhet. Och just nu skulle jag inte kunna känna mig mer omotiverad och ovillig att åka.

Jag vill inte lägga 4 dagar på det just nu. Jag ville det förra året, jag var anmäld och redo att åka. Men vad händer? Jo, inställt på grund av för få deltagare. Det var då. Nu är det helt annorlunda. Jag var inte ens motiverad då jag anmälde mig.

Men nu är det ändå dags, och jag tror att det kursen bjuder på kommer att vara nyttigt att ha i framtiden. Trots min brist på motivation. Jag hoppas innerligt det i alla fall. För jag missar Pop i VP bara för det. Tråkigt. Riktigt tråkigt.

Dagens låt är Speeding Cars med Imogen Heap

2 kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

att göra saker man inte är motiverad till är jobbigt.
filmgalan är i skolan, går it-media så vi har gjort egna filmer som vi ska visa för ettorna.

25/5/06 14:56  
Anonymous Anonym skrev...

Du missade verkligen något skoj ska du veta.

29/5/06 07:14  

Skicka en kommentar

<< Hem