tisdag, maj 16, 2006

Yesterday

Idag har det varit precis som igår. Huvudvärken sitter i. Humöret är inte alls på topp och det mesta känns tråkigt och jobbigt. Jag ligger efter med allt och planeringen håller inte. Konsekvenser för att jag skjutit på saker och ting..och litat på folk. Jag känner mig sviken. Jag hade förväntat mig att ha en bok utläst nu men omständigheter har gjort så att jag har halva boken kvar nu.

Jag drömmer mig hela tiden tillbaka till lördagen och Huskvarna. Jag längtar tillbaka och jag längtar efter mer konserter. Jag missar en nästa helg på grund av att jag ska på en kurs hela helgen. En kurs som jag inte ens är motiverad till att gå längre. Men jag har bestämt mig för att gå den ändå. Förhoppningsvis har jag användning av den i framtiden.

Jag har bestämt mig för att gå upp klockan sju imorgon. Jag vill gå upp tidigare. Runt sju halv åtta på vardagarna skulle kännas bra. Det låter ju sunt i alla fall.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem