tisdag, april 18, 2006

Imorgon är första dagen i resten av mitt liv

Idag var det tänkt att killen ifrån Lucas Events skulle komma och hämta ljudet vid tio, halv elva. Jag hade ordnat med bärhjälp i form av de två bröderna Fransson. Vi väntade. Sedan väntade vi lite till. Sedan ringde jag ett par samtal. "Jag ska bara lasta ur en bil här i Jönköping. Sen åker jag."

Jaha, det var bara att åka iväg till Nyfiket. Tacka bröderna för hjälpen av ingenting och be lite om ursäkt. För att sedan gå tillbaka till kyrkan vid tolv och vänta en kvart på ljudkillen.

Som tur var så kunde Robert hjälpa till och bära så det gick ganska kvickt ändå. Men jag är fortfarande inte nöjd med servicen på nämnda företag.

Jag är lite nervös inför morgondagen. Det blir så dyrt om något går fel. Men jag ska ta det lugnt och försöka att undvika svåra situationer.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

jo, jag vet att jag kanske borde göra det, men jag vet inte om jag vill. liksom det är min blogg & jag gör vad jag vill. hehe.
föresten har jag sett via min besöksräknare att du har snokat på min sida förut. mohahah. Ser att du är härifrån trakten. spännande.
tack. :)

20/4/06 21:56  

Skicka en kommentar

<< Hem