tisdag, april 04, 2006

Wishlist

Ikväll har jag rengjort mitt tangentbord. Det gick ganska bra. Förutom att jag råkade dammsuga upp tangenten K, men den är återplacerad på sin rättmätiga plats nu. Det känns ovant och tangenterna blev lite annorlunda. Lite trögare(?) Nåväl, antingen vänjer jag mig eller så blir de säkert som vanligt om ett tag igen.

Jag hittade en skiva i min iPod som jag inte visste att jag hade där. State Radio - Us Against The Crown. Hade aldrig lyssnat på den. En total överraskning. Det var en ganska trevlig skiva. Har ingen aning om vad det är för band dock.


Jag blev inspirierad av David på Syskonbloggen när han gjorde en önskelista för sommaren (och hösten) 2006. Så här kommer min alldeles egna efter ett par dagars betänketid.

1. Grillkvällar
Jag längtar extremt efter att få grilla och hänga med en bunt med polare. Det är riktigt trevligt. En av sommarens höjdpunkter varje gång.

2. Ett jobb
Jag har ingen aning om vad jag vill plugga så ett jobb ifrån juni och framåt vore inte helt fel. Det vore t.o.m. väldigt bra.

3. Konserter
En bunt med bra konserter vill jag gärna uppleva i sommar.

4. Glass
Bra priser på glass och inte idiothöjningar sedan förra året. Sedan hoppas jag att minst en av GB:s nyheter är goda.

Det var väl det jag kom på ungefär. Och precis som David så önskar jag mig fred på jorden. Dock inte död och förödelse åt de som tror att de vet bättre än mig. Utan bara att de ska veta bättre än mig så att jag slipper säga "Vad var det jag sa".

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem