söndag, mars 26, 2006

I guess I'll say it now then

Så var helgen över. I stora drag en bra helg. Jag blir i och för sig alltid lite lustig när det är dags att ställa om klockan. Så söndagen har väl varit lite uppochnedvänd.

Lördagen så spelade vi in SecurityNeals och käkade med folket i kyrkan. Det var kul. Sen var det dags för Praise. Gick inte helt smärtfritt men när det väl var över så tycker jag ändå att vi gjorde det bästa av situationen. Vi skulle dock behöva ha ett samtal i teamet om att prioritera rätt saker och motivation samt att alla ställer in siktet på samma sak.

Fick även ett ganska bra samtal under lördagkvällen. Förstår att det är svårt och så. Men jag tror ändå att det handlar om att inte utsätta sig för situationer som man är medveten om kan innebära att man gör saker som man egentligen inte vill.

Sedan blev det Smala Sussie och kidsen flummade en aning.

Det blev lite sent så jag försov mig när jag skulle på möte i morse. Gjorde ingenting fram tills klockan fem då jag och Alfred gick till mamma för att äta lite middag. Efter det sedvanlig söndagsfilm med lite kamrater. Har också tagit lite bilder idag som återfinns på bilddagboken.

Imorgon bär det av emot Jönköping. Ska träffa cellgruppen. Kommmer nog att bli riktigt kul.

Helgens album: Wild Like Children av Tilly & The Wall

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem