onsdag, januari 25, 2006

Life's greatest questions have always been:

Så, idag har vad hänt? Jag var på Nyfiket. Hade tyvärr ett riktigt bittert humör idag. Det gick fint tills Samuel kom och började klaga på saker. Orkade inte med det alls idag. Sen kom jag aldrig tillbaka ur bitterheten förens på eftermiddagen efter handledarsamtalet.

Jag läste i alla fall en liten bok om frälsning på Nyfiket. Det var ju intressant. Kändes på något sätt som det behövdes. Jag har tappat massor i min bibelläsning tyvärr. Förut så var det något speciellt med Johannes evangelium. Nu minns jag inte vad..

Handledarsamtalet idag gick bättre än förra veckan, det var bra. Hade det varit lika långsam framåtrotation idag som då så hade jag nog varit bitter ännu längre. Det kändes inte som att all tid som gick åt var effektiv men det var långt ifrån lika katastrofalt som förra veckan.

Innan jag somnar i natt så måste jag uppdatera kyrkans hemsida, skriva en utvärderingsmall och läsa ett kapitel i en bok. Men klockan är inte värst mycket ännu så det känns realistiskt fortfarande. Dock glömde jag att ringa ett samtal som jag gärna hade fått ur vägen.

Who am I? Where did I come from? Why am I here? Where am I going? You are about to see and hear one of the most significant messages given to us from God.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

Hej!
Att tappa bibelläsning tror jag är lite av en arbetsskada. Jag har varit där också!
Håll ut!
Kram kram

26/1/06 23:29  

Skicka en kommentar

<< Hem