onsdag, februari 01, 2006

Serier

En liten uppdatering på tv-serier som jag tittar på/har tittat på.
  1. Friends - Egentligen den första tv-serien jag följde med hjälp av datorn. Jag tittade på alla sju säsonger på en och en halv månad ungefär. Jag var sjuk två veckor.

  2. The O.C. - Väldigt bra. Det är så roligt att sitta och identifiera sig med ungdomarna på andra sidan Atlanten, i ett område där jag inte skulle platsa alls. Me loves Seth Cohen.

  3. Lost - Efter oerhörda påtryckningar ifrån vänner och bekanta så tittade jag igenom hela första säsongen efter att den var slut. Sen så var jag ju förstås fast. Precis som alla andra.

  4. Veronica Mars - Nyaste tillskottet i min serievärld. Riktigt smart serie. Har dock inte kommit särskilt långt i den. Men hon ser ju bra ut i alla fall.

  5. Boston Public - Den här följde jag hela första säsongen på teve. Den väcker minnen till liv. Håller på att ta mig igenom första säsongen igen för att sedan fortsätta med resterande tre.

Listan är inte någon rankning överhuvudtaget. Det skiftar oerhört vilken jag tycker är bäst. Inget har dock lyckats överträffa Friends när det gäller humor. Men The O.C. var t.ex. outstanding under första säsongen.

Dagens album: Guero av Beck

3 kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

Se till att börja glo på Scrubs din hårboll!

1/2/06 17:29  
Anonymous Anonym skrev...

Jag har kikat en del på Scrubs. Stora delar av första säsongen såg jag på teve. Just därför är det jobbigt att börja titta på den nu, orka ladda ner alla avsnitt för att upptäcka att jag redan sett dem? Nej.

1/2/06 22:24  
Anonymous Anonym skrev...

Men dom är så bra att det inte spelar någon roll om du sett dom!

2/2/06 12:17  

Skicka en kommentar

<< Hem