fredag, mars 24, 2006

Ny feature.

Om ni vänder blicken något till höger så syns en ny ultrahäftig funktion. Det är veckans mest spelade artister. Listan uppdateras just nu på måndagar. Men det kan hända att jag byter ut den emot en lista som visar senast spelade låtar. Vi får se. Ni kan ju få tycka till om vilket som ni tycker är bäst. Skriv en kommentar.

Annars är det bra. Har haft en bra dag och fått en del gjort. Även om det blev lite stressigt när jag kom hem ifrån Jönköping. Har kommit igång med påskdramat i alla fall. Det blir nog något i år också.

Sen passade jag på att diska och städa ikväll också. Tog en sväng på träningscykeln också när jag ändå skulle kolla på Lost.
Godnatt.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

tycker faktiskt att ettan ser riktigt bra ut och även tvåan o sexan..
det är nog de jag har mest koll på...eller har hört..;)

25/3/06 00:20  
Anonymous Anonym skrev...

Okej, men nummer fyra är världens bästa band genom alla tider. Så det så.

25/3/06 00:51  
Anonymous Anonym skrev...

jasså..
hmm..näe.

25/3/06 23:05  
Anonymous Anonym skrev...

jag känner till alla utom två, den du fridot! slår dig med hästelängder! ;)

26/3/06 20:11  
Anonymous Anonym skrev...

ptja..tveksamt..
jag vet ju typ nästan vilka alla utom tre är..
så det så.!
lyssna faktiskt på relient K innan idag..

26/3/06 20:42  

Skicka en kommentar

<< Hem