torsdag, mars 02, 2006

You are a bird of summer winds and lightness

Jag har varit ledig den här veckan. Det borde kanske kännas bra men det gör det inte. Jag börjar känna av krav och sånt. Jag hade behövt jobba. Jag hade behövt ha ett kontor att gå till. Fast, jag hade nog inte gjort det ändå. Imorgon ska jag i alla fall jobba. Jag och Samuel är de enda manliga funktionärerna på en tjejdag anordnad av kuratorerna i kommunen. Det ska bli skönt att komma igång med något.

Påskdrama också, dags att sätta igång. Måste få till något men jag inser mer och mer att jag behöver hjälp ifrån olika håll. Men det måste ordna sig. Det bara måste det.

Hur underbar är inte Rebekkamaria i Lampshade när hon sjunger på svenska. Lyssna på Fjäril så får ni se. Hih.
Lampshade spelar på Kulturhuset i Jönköping på lördag, jag missar det förstås.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem