lördag, april 15, 2006

Det är över nu..

25 mars förra året så skrev jag ett inlägg om att det var över. Det var påskdramat Black & White som var över då. Igår hade jag i princip kunnat skriva samma inlägg.

Igår framförde vi påskdramat Fritt Fall. Det blev väldigt bra. Mycket bättre än vad jag vågat tro. Det är kanske sorgligt, men så är det. Jag trodde inte att det skulle bli så bra som det blev. Jag trodde verkligen inte att det skulle bli dåligt. Men ändå inte riktigt så bra som det blev.

De senaste dagarna har tagit en hel del energi. Känner det nu. Blev trött bara jag satte mig ner här nu. Måste sova om en liten stund. Jag lovade vid något dumt ögonblick att jag skulle ta ljudet imorgon på mötet. Det går säkert bra i och för sig. Men jag är inte motiverad för uppgiften.

Förresten så passerade bloggen sin ett-årsdag obemärkt för nästan en månad sedan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem