torsdag, april 20, 2006

Nothing as it seems

Jaha, kyrkan dubbelbokad på lördag. Hurra. Blir så deppig. Det strular alltid med uthyrningarna. Alltid. Jag har bara ett par månader kvar nu på min tjänst i församlingen. Känns lite vemodigt. Nu börjar man vänja sig och komma in i det. Också ska man sluta..

Jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra senare heller. I sommar och till hösten. Jag vill ha ett jobb, men helst inget sommarjobb utan ett riktigt så jag slipper stå arbetslös efter augusti. Jag har inte något sommarjobb heller så just nu är jag arbetslös ifrån juni istället. Inte så mycket bättre det heller.

Mina skor har fått sig ett par hål nu. Inte så att jag måste ordna några nya akut direkt. Men ändå, jag vill ha nya. Ett par Jack Purcell skulle vara fint. Om någon vet var man kan köpa sådana i Sverige så är det fritt fram att lämna uppgifter i en kommentar.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

jo, men det förstod jag. ;) tänkte med på det men jag har faktiskt ingen lust att pilla mer i koden just nu.
samma här. hade en lite mer anonym blogg innan för att mamma snokade på domänet, men det gick väl som det gick. statestik är bra.

21/4/06 08:27  

Skicka en kommentar

<< Hem