måndag, juli 24, 2006

Nytt...igen

Nu har jag ändrat utseendet på bloggen igen. Jag hade tråkigt och surfade runt lite på det stora internätet och hittade en uppdatering av det template jag använder mig av. Var självklart tvungen att uppdatera.

En av de största förändringarna är väl att systemet för kommentarerna är borta och alltså ersatt av bloggers egna. Det gör inte så mycket då jag endast såg det förra som en bonus. Visst, det fungerade bra men det gör bloggers också.

En annan är att det nu är två fina ikoner för kommentarerna och tiden inlägget skapades. Det livar upp första sidan lite. Jag kan väl avslöja att det först och främst var de som fick mig att uppdatera.

När jag ändå var i farten så bytte jag utseende helt också. Vet inte om jag är nöjd men jag låter det smälta över natten så får vi se imorgon. Det är inget avancerat att byta om jag bestämmer mig för det. Att byta en bild i sidhuvudet är inga problem. Det kanske är därför som jag byter så ofta?

1 kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

Jag tycker det nya blev snyggt. men jag föredrar kommentarerna som du hade det innan. ;)

25/7/06 15:38  

Skicka en kommentar

<< Hem