söndag, juni 25, 2006

Have I lost my ability to love?

I fredags åkte jag till Nyhem tillsammans med Fidde. Det var dags för min första midsommar där. Det var ganska trevligt. Gott om härliga människor och go stämning. Det var konsert med lite kristna "mainstreamband". Kul. Det började bra med lite härlig blues (det var också den som blev kvällens musikaliska höjdpunkt). Det värsta inslaget var någon form av gangstah-hiphop. De blev dissade ganska hårt av mig. Jag var inte i något sällskap där man kunde flamsa om det heller så det slutade med att jag tjurade under deras fyra (fem?) låtar. Sen sov vi i ett tält.

Sverige åkte ur fotbollsVM också. Tråkigt och skönt på samma gång. Det är alltid kul att vinna men den chansen var ändå inte så stor.

På vägen hem ifrån Nyhem så satt jag och funderade på hur det är att vara kär. För jag vet inte det längre. Jag kommer inte ihåg.

Secret Machines - Alone, Jealous & Stoned

1 kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

ja. du var inte riktigt på topp under den där hiphop perioden..hehe.
jag tyckte de var roliga..

4/7/06 22:02  

Skicka en kommentar

<< Hem