torsdag, juli 27, 2006

Worst night in a long time..

Jag har suttit framför datorn hela kvällen. Snackat med folk, tittat på film och lyssnat på musik. Det har väl varit en ganska okej kväll. Skönt att inte göra något vettigt.

Men sen så blev jag helt sned. För en kvart sedan fick jag för mig att klockan var halv tre istället för halv två. Kände mig stressad och dålig. Varför? Jag brukade alltid vara uppe sent. Något har hänt det senaste året. Sen tidigare ikväll satt jag en sväng och tänkte på min bästa sommar hittills, 2002. Det blir lätt lite deppigt då.

Sedan de tankarna så har jag kollat på den där filmen som jag nämnde. Och pratat med massa folk.

Sen alldeles nyss blev hela kvällen förstörd. Jag tänker på saker som jag inte vill tänka på. Jag gör saker som jag inte alls vill göra. Kan man inte bara få göra saker som man själv vill göra? Varför ska det vara så svårt?

Äh, jag borde egentligen inte sitta kvar här längre. Men jag gör det ändå. Lyssnar på Coldplay och drömmer mig bort till en annan sommar. Ett annat år. Tjugohundratvå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem