torsdag, augusti 10, 2006

Här går det undan

Rätt som det är så rasslar det till och bloggen har helt plötsligt haft en bit över 1000 unika besökare.

Igår var jag med Marcus på hans jobb som brödchaufför för Fazer. Det var kul att se vad han har sysslat med hela sommaren. Det var ganska slitigt att plocka bröd och jag hade lite känningar i mina armar efter allt packande. Förstår att Marcus känt sig lite sliten och trött emellanåt.

Det är tattoo i Eksjö den här veckan. Ikväll var det genrep och mitt i det så kom det ett rätt så kraftigt åskoväder. Tydligen hade en av högtalartornen blåst ner. Jag har biljett tills imorgon. Hoppas verkligen att det blir fint väder.

Letade igenom Platsbanken ikväll. Hittade sex jobb som jag tänker söka. Två av dem är såna som jag inte vill ha egentligen men som antagligen är bättre än ingenting.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem