onsdag, augusti 16, 2006

Tiden går

Idag har jag gjort iordning mitt CV. Ändrade lite enligt arbetsförmedlingens tips på deras hemsida. Sedan skulle jag skriva några personliga brev. Målsättningen några byttes senare ut emot något. Jag har i alla fall skrivit ett. Ska be pappa läsa igenom det senare och då får jag säkert justera det lite.

Jag skriver aldrig bra på dagtid. Har alltid varit så. Varför jobbar folk inte på nätterna istället? Hela min senare del i skolan (läs årskurs 8 till gymnasiet) gjorde jag alltid inlämningsarbeten och läxor sent på kvällen/natten. Jag började tidigast tio. Försökte jag göra något på eftermiddagen så gick det otroligt sakta och då kändes det bättre att göra något kul istället och sedan jobba på senare. Jag är av någon anledning effektivare då. Förhoppningsvis betyder det att när jag fått lite kommentarer på det brevet jag skrivit av pappa så kan jag sätta igång inatt och skriva tre till.

Jag behöver skriva in mig på Arbetsförmedlingen också. Även om de inte hjälper till så mycket.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem