måndag, oktober 02, 2006

A working class hero is something to be

Okej. Jag fick jobbet. På onsdag ska jag ut till Bruzaholm igen och skriva anställningsavtal och sånt. Det känns fruktansvärt skönt att äntligen ha ett jobb. Att slippa vara nervös varje dag när jag tömmer postlådan för att det kanske ligger någon räkning där. Snart kommer det att börja dyka upp lön på mitt konto. Jag kan pusta ut.

Fast innan första lönen kommer så ska jag till tandläkaren. Dit ska jag redan imorgon. Jag har absolut inte råd med mer än en vanlig undersökning nu. Skulle det finnas hål så har jag inte alls kapitalet att laga dem. I så fall får jag vänta i någon månad. Och då är det väl risk att det blir värre. Jag får hoppas att mina tänder är hela och att tandläkaren är snäll.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

men fy vad kul. grattis till jobbet !

3/10/06 00:03  
Anonymous Anonym skrev...

Grattis din jävel.

4/10/06 00:15  

Skicka en kommentar

<< Hem