tisdag, november 14, 2006

They never trained me for reality

Så jag jobbar och står i. Idag har timmarna gått snabbt. Det är så fruktansvärt skönt när de gör det. Radion hjälper mycket. Jag blev riktigt irriterad på min arbetskamrat idag. Eller, inte irriterad. Men jag störde mig lite grann.

Vi skulle laga lite bitar med hjälp av en smet gjord av lite kemikalier plus vatten. Väldigt smidigt, men då surar han ihop totalt och börjar mumla om att det är skitgöra. Vad då skitgöra? Det är väl bara skönt att få en paus ifrån slipandet och smeta på lite smet istället. Vad som är skitgöra med det förstår jag inte alls. Ibland begriper jag inte min arbetskamrat alls. Han verkar inte vara väldigt intelligent heller. Men det är ju en annan sak och det kan man väl leva med.

Just nu längtar jag dock efter att få arbeta själv i ett eget bås. Hoppas att det blir så när vi ska gå över till tvåskift efter nyår.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem