måndag, oktober 30, 2006

Update

Det verkar vara en genomgående trend bland de bloggar jag läser att posta inlägg med allt längre mellanrum just nu. Jag själv skyller på att jag har börjat jobba. Jag jobbar på bruket nu. Det är ganska enformigt och tungt. Jag tänker inte vara kvar där hela livet. Det är en sak som är väldigt säkert.

Det jobbigaste just nu är matlådan. Jag har inte fått in rutin på att göra iordning den ännu så jag brukar allt som oftast hafsa ihop något innan jag ska sova på kvällen. Det brukar gå bra men det känns jobbigt.

Men i alla fall, ni får nog stå ut med att inläggen är kortare och kommer med längre mellanrum ett tag fram över tills jag vant mig vid jobbet.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

Som om att man inte var van vid det innan :P

31/10/06 19:57  

Skicka en kommentar

<< Hem