tisdag, augusti 29, 2006

Mer vikariat

De ringde i morse ifrån Grevhagsskolan igen. Jag fick musiken hela veckan. Vilket i och för sig bara betyder tills imorgon. Idag hade jag dessutom en lektion med nutidsorientering.

Musiken tar alltså slut imorgon. Men när jag gick här hemma och trodde att jag skulle vara ledig resten av veckan så ringer telefonen igen. På fredag eftermiddag ska jag vara vikarie på Prästängsskolan. Matematik och fysik för två nior. De ringde till mig eftersom jag gick teknikprogrammet. Jag borde alltså kunna en del matte. Yeah right.

Men hur som helst så är det kul att vara vikarie. Imorgon ska jag dock ha en tvåa också. Det känns inte som min mugg av te. Men det går säkert bra. Barn i andra klass har väl inte hunnit bli skoltrötta än?

1 kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

vad kul för dig. hoppas att du får mer vikariat!

30/8/06 17:44  

Skicka en kommentar

<< Hem